PEOPLE ARE STRANGE

2014-07-03 17:39

                                                                PEOPLE  ARE  STRANGE

Σαν σήμερα 3 Ιουλίου του 1971, πεθαίνει ο Jim Morrison. Η επίσημη εκδοχή είναι ότι η Πάμελα Κούρσον η γυναίκα με την οποία συζεί τον βρήκε νεκρό στη μπανιέρα σε διαμέρισμα στο Παρίσι.Δεν έγινε αυτοψία, γιατί ο γιατρός που τον εξέτασε είπε ότι δεν βρήκε στοιχεία εγκληματικής ενέργειας. Η απουσία αυτοψίας έδωσε λαβή για πολλές εικασίες σχετικά με την αιτία θανάτου. Στον τάφο του Τζιμ Μόρισον υπάρχει η ελληνική επιγραφή «ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΕΑΥΤΟΥ».

Ο jim Morrisson  είχε Σκωτζέζικη και ιρλανδική καταγωγή και ήταν γιος ναύαρχου. Γεννήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 1943 στη Φλώριντα.
Σύμφωνα με τον Μόρισον, ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στην ζωή του συνέβη το 1949 κατά την διάρκεια μιας οικογενειακής εκδρομής στο Νέο Μεξικό. Περιγράφει το γεγονός όπως ακολουθεί: «Είναι η πρώτη φορά που ανακάλυψα τον θάνατο... εγώ, η μητέρα μου, ο πατέρας μου, ο παππούς μου και η γιαγιά μου διασχίζαμε την έρημο την αυγή. Ένα φορτηγό γεμάτο Ινδιάνους είχε μάλλον χτυπήσει ένα άλλο αυτοκίνητο ή κάτι τέτοιο, υπήρχαν Ινδιάνοι σκορπισμένοι παντού στην εθνική οδό, αιμορραγώντας μέχρι θανάτου. Ήμουν μικρός τότε, οπότε έπρεπε να μείνω στο αυτοκίνητο όσο ο πατέρας μου και ο παππούς μου βγήκαν να δουν τι γινόταν. Δεν μπορούσα να δω τίποτα. Το μόνο που είδα ήταν παράξενη κόκκινη μπογιά και ανθρώπους πεσμένους ολόγυρα, αλλά ήξερα πως κάτι συνέβαινε, γιατί μπορούσα να νιώσω τις δονήσεις των ανθρώπων γύρω μου, και έτσι ξαφνικά συνειδητοποίησα πως ούτε εκείνοι μπορούσαν να καταλάβουν τι συνέβαινε. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα πραγματικό φόβο... και πιστεύω πως εκείνη τη στιγμή οι ψυχές εκείνων των νεκρών ινδιάνων —ίσως μια ή δύο απ’  αυτές— έτρεχαν έξαλλες εδώ και κει, και μπήκαν στην ψυχή μου, και εγώ ήμουν σαν σφουγγάρι, έτοιμος να κάτσω εκεί και να τις απορροφήσω». Ισχυρή όσο και χαρισματική προσωπικότητα, θρύλος της rock έμεινε στο μυαλό όλων μας, και με τα τραγούδια ,ποιήματα κατά πολλούς, μεγάλωσε η δική μου γενιά όπως και άλλες τόσες.

 If the doors of perception were cleansed/ everything would appear to man as it is, infinite.